Sunday, October 27, 2013

Anne B. Ragde: Remeterákok

Az első kötetnél nagyobb volt a lelkesedésem és sokkal gyorsabban be is faltam. Nem tudom, hogy az elvárásaim voltak-e túl nagyok, a szabadidőm túl kevés, valóban gyengébbre sikerült vagy csak egyszerűen kicsit ráuntam. Összehasonlítva az első kötettel nem tudnék semmit kiemelni ami miatt kevésbé élveztem, de mégis így történt. Az is lehet, hogy ha simán egy regényként jelent volna meg a kettő (a történet pontosan ott folytatódott ahol a másik félbemaradt) akkor nem éreztem volna semmi törést. Amúgy is sorra vettem volna a harmadik részt, de ezúttal erről a szerző is gondoskodott méghozzá a legvisszataszítóbb módon: szemben az első kötettel ami kereken le volt zárva most nyitva hagyott minden szálat szó szerint egy mozdulat közepén.

3/4

No comments: